به وب سایت روستای صومعه علیا خوش امدید

جدیدترین اخبار و مطالب مربوط به روستای صومعه علیا را در این سایت مشاهده کنید

سخنرانی امام جمعه ترکمنچای در صومعه علیا

نوشته شده توسط: مهدی حاتمی در ۰۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۵
دسته بندی:  اخبار صومعه علیا» برگزاری مراسم سخنرانی

 

 مراسم سخنرانی امام جمعه شهر ترکمنچای به مناسبت سالگرد رحلت حضرت محمد (ص) 28 صفر در مسجد رسول اکرم روستای صومعه علیا با حضور پر شور اهالی در مسجد برگذار گردید.

امام جمعه ترکمنچای در موضوع سخنرانی  یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام(ص) تمام طول زندگی خود را برای هدایت مردم و دعوت آنها به توحید و خداپرستی صرف کرد به طوریکه ایشان الگوی استقامت، صبر و پایداری در راه خدا هستند.

تعدادی از همسایگان مسجد رسول اکرم نیز از روز قبل با پختن اش نذری محلی (امام اشی) به تعداد 1000 پرس ان را بین مردم تقسیم کردند.برکت آش به گفته بانیان به قدی بود که از صبح روز 28 صفر تا عصر تقسیم آش بین اهالی به طول انجامید و باقی ان بعد از اتمام سخنرانی امام جمعه در مسجد رسول اکرم بین جماعتی که در مسجد حضور داشتند تقسیم و صرف شد.

استقبال اهالی صومعه علیا از سخنرانی کمال رضایت و خشنودی و تشکر امام جمعه ترکمنچای را همراه داشت که ایشان با وجود فشار کاری در این روز دعوت به صرف شام در روستای صومعه علیا را قبول کردند.

صرف شام و سخنرانی محدد با حضور امام جمعه و ریش سفیدان و فرهنگیان صومعه علیا در منزل اقای حاج عبدلعلی حاتمی انجام شد و امام جمعه  با اشاره به 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) از رسول گرامی اسلام با عنوان پیامبر رحمت جاویدان یاد کرد و اظهار داشت: شخصیت حضرت محمد(ص) آنقدر با عظمت است که خداوند متعال وی را الگو و اسوه برای همه مردم جهان قرار داده است.

 

امام جمعه ترکمنچای در مراسم سخنرانی و صرف شام در صومعه علیا منزل حاج عبدلعلی حاتمی

 

امام جمعه ترکمنچای  آمریکا را بزرگ ترین نقض حقوق بشر و حامی تروریست های داعش عنوان کرد و افزود: آمریکا با کمال پررویی بحث حمایت از حقوق بشر را مطرح می کند و به جنگ با تکفیری ها بپا می خیزد و در پی آن برای بقاء داعش اولین خریدار نفت این گروهک تروریستی می باشد که با خریداری نفت( نفت موصل) آنها منابع مالی جلادان داعش را تامین می کنند که این نه تنها دفاع از داعش است بلکه بزرگترین نقض حقوق بشر و ضایع کردن حقوق مردم جهان می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه استکبار جهانی و حامیان آنها از اجتماع حسینی و وحدت کربلایی ما مسلمین در هراسند افزود: مسلمانان تا زمانی که خط ولایت و رهبری را طی می کنند دشمنان اسلام را نامید و تمامی فتنه ها و تفرقه های قومیتی آن ها را خنثی می سازند.

 

سخنرانی و صرف شام امام جمعه ترکمنچای و ریش سفیدان صومعه علیا در منزل حاج عبدلعلی حاتمی

حضور امام جمعه ترکمنچای در صومعه علیا منزل حاج عبدلعلی حاتمی

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

نوشتن دیدگاه